woensdag 28 januari 2009

Foto serie 1

Geachte vaste lezer (mam/pap?),

Voor dit bericht wordt er van u verwacht dat u zich transformeert tot kijker. Ik heb de afgelopen dagen opgebouwde weerstand tot het plaatsen van foto's overwonnen en hieronder vindt u het resultaat. Mijn nieuwe fotocamera en ik zijn geen vrienden geworden; stoppen met lopen om foto's te maken heeft niet mijn voorkeur. Een cursus Russisch en digitale fotografie is echter te veel van het goede. Zoals jullie zullen zien is Sint Petersburg een prachtige en fantastische stad!










Hieronder de Kathedraal waar ik opgeklommen ben en het daar genoten uitzicht. Hier naast een kerk aan de Nevski Prospekt, die ook nog als kerk gebruikt wordt. Hier wil ik zondag een Ortodoxe mis meepakken. Daaronder een Sfeer impresie van een zijstraatje vlakbij de dom. Er Zullen vanavond nog meer foto's op het log komen dus dat wordt om het kwartier naar de computer rennen!















Geen opmerkingen:

Een reactie posten